Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArubayi, Eric A.
TitelImprovement of Instruction and Teacher Effectiveness: Are Student Ratings Reliable and Valid?
QuelleIn: Higher Education, 16 (1987) 3, S.267-78Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterHigher Education; Instructional Improvement; Literature Reviews; Reliability; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Effectiveness; Validity
AbstractA literature review suggests a measure of consistency, stability, and validity of student ratings of teacher performance, with specific variables found to have a positive relationship with the ratings. It also appears the use of the ratings can lead to improved instruction under certain circumstances. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: